Thursday, February 16, 2012

唐生大地震*

甚麼僭建。我覺得真的不是一回事。做大話精我都預左。但唔識自己處理危機,搞到野野都找個老婆出來,仲要老婆野野食晒,有無搞X錯。「有膊頭,有腰骨」原來係講自己老婆。
你又話唔想老婆走出來,但老婆卻一起出來。那麼,你連老婆都管唔到,你怎樣管香港呢?
正仆街!

其實,看到這次地震,就想到當年程介南面對傳媒「擠牙膏」式迫逼的情況,真是太陽之下無新事。

另一個呢?.......另一種仆街LAW
我的假設是:有人狼測量師一早掌握了某人的房屋問題,甚至圖側,當看到自己面對「誠信危機」就立刻給人做番個誠信危機。我同意城中某才子話,一個家中僭建,一個涉嫌利益交換,那個較大件事?但讓我「嘆為觀止」的是條友做了這麼多年公眾人物,回應得如此拙劣。罪名唔係違規,亦唔係無誠信,做「港版阿扁」,而係有失國體!怎能叫你為香港對抗美帝炒家等外國勢力呀。不過,由狼人打擊敵對勢力的快狠準來看,甚有佢祖師爺毛毛風範,佢當選,亦非我們之福......我們真命苦

點解這樣的一個人,會做這麼多年官。香港人做錯了甚麼。點解個天會僭建出這樣的人來做香港的官?

講真,佢肯話退選,我都會話佢有膊頭,但係........傀儡總是身不由己,背後有一班大孖沙的利益,難道叫他們過望營?還有阿爺的期望.......歷來廢立太子都是危險動作,最近有線重播「雍正王朝」,真係百看不厭,康熙連太子搞佢d女,有「倫理缺失」,都要先廢再復立,可知儲君之位,牽繫朝綱,不可妄動。更重要的是.......佢後面的主人比佢更無恥。

其實現在應該將焦點移回狼人十年前幹的事。但一堆文件資料,無相好影,怎及「空間大改造」有趣呢?

*題為網民創作,小弟引用

3 comments:

新鮮人 said...

無論邊個都一樣衰,
始終都係阿爺話事,
無大分別。

梁巔巔 said...

唔明點解梁狼啲大鑊衰嘢又唔會整到咁大鑊!

一舊雲 said...

我都唔明
點解唐生的危機意識這麼低
處理手法又這麼差