Wednesday, May 30, 2007

劇集

看見別人寫最喜愛電視劇,我又跟風寫。
奈何從小至大,我都沒有怎樣看過一套完整的電視劇(通常看到一兩集已經很多),所以談不上喜愛,只能說是有較深印象的電視劇。(除了第一套,排名不分先後)

1. 女媧行動:一集都無睇過,但印象最深。因為只得幾歲的我覺得片頭很恐佈,看完 / 聽完會訓唔著
2. 飛越十八層:覺得幾有趣,故事到今日都覺得幾新鮮。
3. 山水有相逢:家母至愛,每隔一段時間就日播夜播,所以它是少數我曾睇晒全套的劇。老實說,真 的很好,很有戲味和人情味。即使在廿一世紀來看,節奏也不覺得慢。其實甘國亮的劇如「執到寶」和「逐過捉」在今天來看都是不落俗套(今天套套都俗套),描寫細緻而明快(浮生六記一類就細緻卻慢了一點)。最重要的是看那些劇,你會覺得是在說「人的故事」!
4. 鹿鼎記:梁朝偉果套。你阿爺,張衛健死開啦!另外,其實那些閒角(與韋爵爺賭錢的豬朋狗友)都很精彩。
5. 他來自江湖:周星馳!
6. 蓋世豪俠:周星馳!
7. 黑白彊屍:周星馳玩細佬!
8. 香港8X:我見到海味風暴「細契」個情夫都只係識稱之曰「康仔」就知此劇影響之大!
9. 雍正皇朝:亞視配音出到好東西的少數例子!間唔中都會睇番。相信是了解中國傳統權術的雞精教材。
10. 大時代:我只看過第一集和結局,幸好看過第一集,掟仔落樓的劇情應該已是絕響!那時的周慧敏都幾正!
11. 我和彊屍有個約會:每天放學 / 放工回家,有得睇純情樣的楊恭如和短裙萬綺雯真是無得頂。起碼好過晚晚睇住D乾鮑討論如何分辨人和鬼。
12. 強人:一集都無睇過,但有段時間在下午重播,主題曲一響我就知要做功課。

2 comments:

梁巔巔 said...

i. 女媧行動你都知?!??!!?! 果然唔係無記死硬派 ar ha!

齣嘢其實係講高官犯罪的.

ii. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 正正正正正正!

iii. 強人首主題曲, 正!

"莫記此中得失 不計恨愛相纏
只得共你當年 曾經相識過"

iv. 萬綺雯同楊恭如, 兄台點揀?

樂遊 said...

小時候住在外婆處.....成班老人家都是亞視迷.......人家說許文強,我一集都未睇過,連周潤發係邊個都唔知,但知道甚麼是大地恩情,惡魚淚。
再者,我唔係太鐘意睇劇集....對於亞記與毛記都不是fan屎
女媧行動播的時候我只是幼稚園生.....緦之次次見到個片頭就好驚好驚....唔知點解。
其實我心目中最經典的不是劇集....而是
1. EYT的勁歌金曲(即是羅人唱幾許瘋語,張惡榮唱掃墓果隻)
2. 開心主流派.....真係好好笑
3. 亞視曾經有個節目唔知甚麼名.....林敏聰扮衛亦信
4. 今夜不設防
IV...好難揀.....要深入探究身裁等基本因素方能再決定